Szczegółowy harmonogram konferencji
UWAGA! #1 W celu zgłoszenia uczestnictwa, wymagane jest w pierwszej kolejności wypełnić Kartę zgłoszenia.
UWAGA! #2 Wymagane jest zachowanie wyglądu streszczenia zgodnie ze wzorem.
Aktualizacja: 24 kwietnia 2018 r. 23:51
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

INFORMACJE WYDAWNICZE

  1. Na konferencji prezentowane będą referaty zgłoszone.
  2. Referaty będą wygłaszane na sesjach werbalnych i sesjach plakatowych.
  3. Materiały konferencyjne będą składać się z:
    a) tomu zawierającego streszczenia referatów,
    b) pendrive'a zawierającego pełne teksty referatów na prawach rękopisu.
  4. Pełen tekst oraz streszczenia referatu (streszczenie w j. angielskim i j. polskim po jednym na każdą stronę, referat w j. polskim) należy opracować zgodnie z wytycznymi podanymi w dokumentach (prosimy o nie zmienianie formatu dokumentu według Worda oraz nie zmienianie ustawionych marginesów).
  5. Nie dostosowanie się do wytycznych dotyczących formatowania treści plików streszczenia i referatu skutkuje nie przyjęciem zgłoszenia artykułu na konferencje.
  6. Komitet organizacyjny nie dokonuje pełnego formatowania tekstów nadesłanych materiałów (!), a jedynie kosmetyczną korekcję, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
  7. Organizatorzy zapewniają dostęp do sprzętu komputerowego, projektora komputerowego i sprzętu nagłośnieniowego podczas sesji werbalnych oraz dostęp do oddzielnej sali podczas sesji plakatowej.
  8. Zarówno streszczenie jak i pełen tekst referatu (artykułu) należy przesłać do Komitetu Organizacyjnego konferencji w formie elektronicznej w formacie .doc / .docx (Word) i .pdf (Adobe Acrobat) poprzez formularz wysyłania referatu. Streszczenie musi mieścić się na 1 jednej stronie A4 wraz z ilustracjami. Minimalna długość referatu to 4 strony A4.
  9. Najlepsze referaty zostaną przekazane do recenzji, celem opublikowania w czasopismach punktowanych.